6/12/10

Ja sóc a casa, després de la Fira de Mollet

Avui a les 7h sonava el despertador... Quina mandra!!! Tinguent en compte que tothom tenia festa.... Però bueno, després de 5 minuts fent el ronso ens hem activat!!! Una dutxa, un cafetó i vía directe cap a Mollet!!! Només ens hem trobat un cotxe per la carretera... ja ho deia jo que tothom dormia!!!
La fira ha estat molt acollidora! Erem prop de 10 parades i totes amb coses diferents!! Molt ben complementades!
No ha vingut gaire gent, però no em puc queixar! la gent de Mollet m'ha comprat varies cosetes i estic contenta!!!
A més avui tenia com a novetats importants les bufandes fetes per la meva germana Eva, i de 5 que en tenia n'he venut 2!!!! Encara no li he dit... perque allà on està no té cobertura, però crec que estara molt i molt i molt contenta!!!
Bueno, una altra fira passada i a preparar la propera!!
Ah!! me n'oblidava! avui he descobert que hi ha gent que em conix a través d'aquest bloc!!! dues persones m'han dit que m'havien coneguta traves d'internet i això tb m'ha posat moooooooolt contenta!!!
Gràcies a tots els que heu passat avui per Mollet!!!